Elfelejtettem a jelszót.
Infomediátor » Alternatív Vitarendező Fórum » Hasznos tudnivalók a Regisztrációs Döntnök eljáráshoz

I.                   Kérelem kitöltése

 

Az eljárás elektronikus úton zajlik, egy kifejezetten a rendszer működtetésére kifejlesztett szoftver segítségével. Ezért fontos, hogy a Kérelmező és a Kérelmezett elektronikus elérhetősége, e-mail címe megfelelően legyen feltüntetve, az eljárás gyors és sikeres lefolytatásának ugyanis ez alapvető feltétele.

 

1           1.1.       Kérelmező adatai

 

1.1.1.        A Kérelmező adatainál meg kell adni a Kérelmező valós e-mail címét.

 

1.1.2.        Számlázási adatok:  A számlázási adatok kitöltésénél ügyelni kell arra, hogy azok az adatok kerüljenek eltüntetésre, ahova a számla kiállítását kérik, mivel a szoftver ennek megfelelően küldi a pro forma számlát, és ugyancsak ezen adatok alapján kerül sor a végszámla kiállítására is.

 

1.1.3.        Kérelmező képviselője: A Regisztrációs Döntnök alternatív vitarendezési eljárása nem bírósági eljárás és nem tartozik a Polgári Perrendtartásban rögzített eljárási szabályok hatálya alá. Képviselőként meg lehet jelölni a Kérelmező vezető tisztségviselőjét, vagy azt a személyt, aki a Kérelmező nevében az eljárásban eljár, vagy a Kérelmezőt képviselő ügyvédet.  Itt is fontos, hogy olyan valós e-mail cím kerüljön feltüntetése, amelyen keresztül a kommunikáció eredményesen folytatható.

 

1.1.4.      Amennyiben a Kérelmező vagy képviselőjének levelezőrendszere erős spam szűrőt alkalmaz, úgy az info@infomediator.hu  feladót a biztonságos feladók listájára érdemes helyezni, nehogy a rendszer kiszűrje a leveleket.

 

1.2. Kérelmezett adatai

 

1.2.1.        A Kérelmezett esetében a domain nyilvántartásban szereplő regisztrált domain használót kell megjelölni. Az adatok itt érhetők el: http://www.domain.hu/domain/domainsearch/

 

1.2.2.        Amennyiben a Kérelmezett e-mail címe nem ismert, nincs a nyilvántartásban feltüntetve, úgy cég esetében a cégnyilvántartásba bejelentett e-mail cím is feltüntethető, vagy a kérelmezett domain alatt fenntartott oldalon található kapcsolattartási e-mail cím is megjelölésre kerülhet.

 

1.2.3.        Adminisztratív kapcsolattartó: A Domainregisztrációs Szabályzat értelmében az adminisztratív kapcsolattartó az a személy, aki képviseli a nyilvántartásban a domain használót, és akin keresztül a domain fenntartásra, és egyéb, a nyilvántartással összefüggő intézkedésekre vonatkozó kommunikáció zajlik. A domain használó felelőssége, hogy olyan személyt jelöljön meg adminisztratív kapcsolattartóként, aki a számára érkező üzeneteket továbbítja. Ezért, az adminisztratív kapcsolattartó e-mail címének kiemelt jelentősége van a Regisztrációs Döntnök eljárásában is, mivel a Kérelemről szóló értesítés, különösen a Kérelmezett e-mail címének hiányában, az adminisztratív kapcsolattartón keresztül is eljuttatható oly módon, hogy az eljárás megindítása megállapítható legyen. Az Adminisztratív kapcsolattartó adatait ugyancsak a domain nyilvántartásból lehet megállapítani a http://www.domain.hu/domain/domainsearch/ link segítségével.

 

Kapcsolat | Copyright 2004-2008 Inforum